Kampanie reklamowe w Google Ads (dawniej Google AdWords) zapewniają możliwość dotarcia do potencjalnych klientów dokładnie wtedy, kiedy poszukują oni Twoich produktów lub usług. Nie czekaj dłużej, zaufaj profesjonalistom w zarządzaniu i optymalizacji Twoich kampanii – pomożemy Ci generować wyższe przychody, poprawimy współczynnik konwersji i przyciągniemy więcej klientów.
Skorzystaj z naszej oferty lub zadaj pytanie
DOSKONAŁANa podstawie 3 opiniiTrustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google.Amanda Szywała2024-10-13Świetnie wykonana kampania reklamowa na Facebooku i Instagramie. Ilość klientów wzrósł mi o 100%Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google.Szafa Dziecka2024-09-19POLECAM 100% tą firmę, wykonali dla mnie świetny sklep internetowy i ustawili pozycjonowanie sklepu tak, że częściowo sam się pozycjonuje i ma świetne wyniki i BARDZO dobra pomoc w razie jakichkolwiek problemów w sklepie i bardzo miła obsługa . Panie Pawle Dzięki za wszystko co do tej pory RAZEM zrobiliśmy ;)Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google.Tomek Przybycień2024-09-18Świetnie wykonana strona oraz pozycjonowanie + reklamy w Google ads. Jestem bardzo zadowolony
Przedłożenie strategii
Przed przystąpieniem do optymalizacji kampanii Google Ads, dokładnie zbadamy Twoje obecne działania w internecie. Skrupulatnie przejrzymy raporty z Google Analytics, ocenimy jakość Twojej witryny, a także dokładnie przyjrzymy się obecnej konfiguracji Twojego konta Google Ads, ze szczególnym uwzględnieniem słów kluczowych, które są istotne dla Twojego biznesu.
Efektywne działania
W stosunku do innych metod marketingu internetowego, kampanie płatne za kliknięcie (PPC) wyróżniają się szybkim zwrotem z inwestycji (ROAS). W odróżnieniu od SEO, które wymaga czasu i jest inwestycją długoterminową, efekty kampanii Google Ads (poprzednio znane jako AdWords) można zauważyć już w pierwszym miesiącu współpracy.
Najnowsze metody
Nieustannie poszukujemy innowacyjnych rozwiązań, wprowadzamy świeże narzędzia i przeprowadzamy testy różnych kreacji reklamowych Ads, wszystko to w celu osiągnięcia jak najlepszych efektów i zaspokojenia Twoich potrzeb.
Kampanie w wyszukiwarce (Search)
Kampanie w wyszukiwarce są skrojone na miarę potrzeb użytkowników, dzięki czemu podczas poszukiwania określonego produktu nie bombardujemy ich reklamami wszystkich dostępnych opcji, lecz tylko tymi, które odpowiadają ich zapytaniom wyszukiwania. Starannie zarządzana kampania gwarantuje, że Twoja reklama pojawi się na możliwie najwyższych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Opłata jest naliczana tylko za osiągnięte rezultaty, czyli za wyświetlenia, kliknięcia lub konwersje.
Kampanie Google Display – Banerowa
Jeżeli Twoim celem jest zbudowanie zainteresowania wokół Twojej marki, sieć reklamowa Google Display Network (GDN) stanowi idealne rozwiązanie. Oferujemy efektywne strategie targetowania reklam, które pomogą maksymalizować rezultaty. GDN to doskonałe narzędzie do osiągania celów wizerunkowych, umożliwiające prezentację Twojej marki czy produktu potencjalnym klientom.
Kampanie produktowe
Kampanie produktowe Google, znane również jako Product Listing Ads (PLA), to jedna z najbardziej efektywnych metod reklamowania sklepu internetowego. Umożliwiają one użytkownikom zobaczenie zdjęcia, nazwy i ceny produktu jeszcze przed odwiedzeniem strony sklepu. Dzięki ciągłej aktualizacji przez Google informacji o cenach i dostępności produktów, reklamy te są zawsze aktualne. Wykorzystując kampanie PLA, możesz promować setki, a nawet tysiące produktów z Twojej oferty, osiągając przy tym niższe koszty za kliknięcie (CPC).
Kampanie YouTube
YouTube stanowi często niedoceniany przez reklamodawców kanał, oferujący szerokie możliwości – jest to druga co do wielkości wyszukiwarka zarówno w Polsce, jak i na świecie. Reklamowanie się na YouTube umożliwia korzystanie z efektywności reklam telewizyjnych bez konieczności angażowania ogromnych budżetów. Należy podkreślić, że w Polsce YouTube pozostaje platformą z relatywnie niską konkurencją, co sprawia, że koszty kampanii są niższe, co czyni go atrakcyjnym miejscem dla reklamodawców.
Sprawdzamy Twoją Konkurencje, aby poznać, z kim będziesz się mierzyć. Analizujemy jakie działania podejmuje konkurencja, na jakie słowa kluczowe się pozycjonuje oraz jaka jest ich pozycja.
Senuto – sprawdza największych konkurentów, na najważniejsze frazy kluczowe.
Jakość strony docelowej to jedna z najważniejszych składowych wyniku jakości. Aby był on jak najwyższy, oceniamy stronę za pomocą takich narzędzi jak:
Google Analytics – pozwala nam analizować m.in źródła ruchu, skuteczność reklam czy zachowania użytkowników.
Google Search Console – z nim oceniamy, jak często strony Twojej witryny pojawiają się w wynikach wyszukiwania Google oraz jakie wyszukiwane hasła to powodują.
PageSpeed Insights – analizuje stronę pod kątem szybkości jej działania oraz wskazuje nam obszary, które można ulepszyć. Szybkość działania strony to jeden z elementów wpływający na wynik jakości strony docelowej.
Google Tag Assistant – rejestruje dokładnie ścieżkę, którą mogą poruszać się użytkownicy internetu odwiedzający Twoją stronę.
Optymalizacja kampanii to kluczowa praca, jaką wykonuje specjalista PPC. Aby była jak najbardziej efektywna wspieramy się takimi narzędziami jak:
Planer słów kluczowych – pomaga nam wybrać najbardziej odpowiednie słowa kluczowe dla Twojego biznesu, poznać ich potencjał wyszukiwania, jak również określić orientacyjny budżet kampanii.
Edytor Google – wspiera nas w szybkim zarządzaniu kampanii.
Podgląd i diagnostyka reklam – pozwala ustalić, dlaczego reklamy lub rozszerzenia reklam się nie wyświetlają.
Planer zasięgu – wspomaga nas w planowaniu kampanii wideo na podstawie zasięgu w YouTube oraz na stronach i w aplikacjach partnerów wideo.
Nie musisz wierzyć nam na słowo. Sprawdź, w jaki sposób na co dzień podnosimy
efektywność działań reklamowych naszych Klientów.
Wypełnienie briefu zajmie Ci kilka chwil a nam pozwoli
lepiej przygotować się do rozmowy z Tobą.
Skorzystaj z naszej oferty lub zadaj pytanie