Skorzystaj z naszej oferty lub zadaj pytanie
DOSKONAŁANa podstawie 3 opiniiTrustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google.Amanda Szywała2024-10-13Świetnie wykonana kampania reklamowa na Facebooku i Instagramie. Ilość klientów wzrósł mi o 100%Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google.Szafa Dziecka2024-09-19POLECAM 100% tą firmę, wykonali dla mnie świetny sklep internetowy i ustawili pozycjonowanie sklepu tak, że częściowo sam się pozycjonuje i ma świetne wyniki i BARDZO dobra pomoc w razie jakichkolwiek problemów w sklepie i bardzo miła obsługa . Panie Pawle Dzięki za wszystko co do tej pory RAZEM zrobiliśmy ;)Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google.Tomek Przybycień2024-09-18Świetnie wykonana strona oraz pozycjonowanie + reklamy w Google ads. Jestem bardzo zadowolony
Dotarcie do klientów
Dla wielu e-sklepów, darmowe wyniki wyszukiwania są kluczowym źródłem najbardziej opłacalnego ruchu. Postęp technologiczny zmienił sposoby zakupów przez konsumentów – wiele osób przed zakupem szuka produktów w internecie. Dzięki odpowiedniemu pozycjonowaniu i optymalizacji sklepu, który pojawia się w wynikach wyszukiwania na zapytania klientów, masz szansę dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych nabywców.
Sukces w E-commerce
Bycie widocznym w wyszukiwarkach zwiększa liczbę odwiedzin na Twojej stronie. Im więcej osób o niej wie, tym lepsza może być Twoja sprzedaż. Celem działań SEO w e-commerce jest ciągłe doskonalenie i rozwijanie strony, aby skutecznie promować oferowane produkty i kategorie, zapewniając przewagę nad konkurencją.
Poprawa Konwersji i Dochodów
Zwiększenie ruchu organicznego na stronie, połączone z usprawnieniem jej użyteczności i nawigacji, prowadzi do wzrostu konwersji i dochodów z SEO Twojego sklepu internetowego.
Długotrwałe Efekty
Optymalizacja SEO sklepu internetowego przynosi długotrwałe efekty w wyszukiwarkach. W przeciwieństwie do innych metod marketingu online, SEO zwiększa i utrzymuje pozycję Twojej witryny w Google, dając trwałe rezultaty, nawet po zakończeniu działań. Pozycjonowanie e-sklepu opiera się na strategii długoterminowej, skupiającej się na kompleksowym rozwoju i maksymalizacji zysków. Inwestycja w SEO jest długofalowa, ale często oferuje najwyższy zwrot z inwestycji w porównaniu z innymi sposobami promocji online.
Analiza on-site SEO sklepu internetowego
Analizujemy wszystkie typy podstron Twojego sklepu – od strony głównej, przez kategorie, producentów, produkty, aż po wpisy blogowe. Skupiamy się na aspektach technicznych SEO oraz jakości treści. Bierzemy pod lupę linkowanie wewnętrzne i architekturę strony. Ulepszanie struktury kategorii wzmacnia efektywność SEO, co przekłada się na zwiększoną widoczność w wyszukiwarkach i generowanie wartościowego ruchu. Nasza analiza kończy się audytem SEO sklepu, gdzie szczegółowo opisujemy wykryte problemy i sposoby ich rozwiązania.
Wskazówki dla stron kategorii i produktów
Tworzymy zalecenia dla stron, które najbardziej przyczyniają się do generowania ruchu i przychodów. Opracowujemy wytyczne dotyczące tytułów, nagłówków i treści. Aby poprawić pozycjonowanie produktów, sugerujemy wprowadzenie elementów, które zwiększą atrakcyjność w wynikach wyszukiwania, jak np. oceny czy recenzje.
UX dla E-commerce
Wykonujemy początkową analizę user experience strony i proponujemy zmiany, które poprawią jej użyteczność i zachęcą klientów do skorzystania z oferty sklepu. Analizujemy UX, aby wykryć i naprawić błędy na ścieżce zakupowej, co może zwiększyć konwersje i przychody.
Strategia budowania linków
Nasza strategia link buildingu dla e-commerce opiera się na sezonowości kluczowych kategorii produktowych i marek. Linki pozyskujemy z renomowanych domen w artykułach tematycznie związanych z linkowaną kategorią.
Raportowanie postępów
Miesięcznie dostarczamy raport z wyników naszych działań, zawierający dane o ruchu, pozycjach kluczowych fraz oraz przychodach z organicznych wyników wyszukiwania. Raport zawiera również przykłady dodanych linków i opis naszych działań.
Nie musisz wierzyć nam na słowo. Sprawdź, w jaki sposób na co dzień podnosimy
efektywność działań reklamowych naszych Klientów.
Wypełnienie briefu zajmie Ci kilka chwil a nam pozwoli
lepiej przygotować się do rozmowy z Tobą.
Skorzystaj z naszej oferty lub zadaj pytanie