Skorzystaj z naszej oferty lub zadaj pytanie
DOSKONAŁANa podstawie 3 opiniiTrustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google.Amanda Szywała2024-10-13Świetnie wykonana kampania reklamowa na Facebooku i Instagramie. Ilość klientów wzrósł mi o 100%Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google.Szafa Dziecka2024-09-19POLECAM 100% tą firmę, wykonali dla mnie świetny sklep internetowy i ustawili pozycjonowanie sklepu tak, że częściowo sam się pozycjonuje i ma świetne wyniki i BARDZO dobra pomoc w razie jakichkolwiek problemów w sklepie i bardzo miła obsługa . Panie Pawle Dzięki za wszystko co do tej pory RAZEM zrobiliśmy ;)Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google.Tomek Przybycień2024-09-18Świetnie wykonana strona oraz pozycjonowanie + reklamy w Google ads. Jestem bardzo zadowolony
Aktualne wytyczne optymalizacji stron
Przygotujemy audyt SEO strony nie tylko wskazując jej błędy, ale przede wszystkim informując, jak je poprawić. Opieramy się na aktualnych wytycznych od Google – będąc na bieżąco z trendami, wykorzystujemy jedynie sprawdzone metody.
Poprawimy użyteczność witryny
W audycie strony internetowej wychodzimy poza standardy i wskazujemy dobre praktyki dotyczące użyteczności stron (UX). Poprawiamy doświadczenie użytkownika w kontakcie z Twoją witryną tak, aby chętniej dokonywał zamówień i częściej na nią wracał.
Zwiększamy ruch organiczny
Tak przygotowujemy audyt strony www, aby pracował na korzyść Twojej witryny przez cały czas – zwiększając jej widoczność na najważniejsze frazy kluczowe. Dzięki większej widoczności ułatwiamy użytkownikom dotarcie do strony, a zwiększając ruch organiczny – poprawiamy także rozpoznawalność Twojego brandu.
Co dokładnie znajdziesz w audycie SEO?Jakie elementy przeanalizujemy?
1. Dostęp do narzędzi
Żeby wykonać kompleksowy audyt strony, będziemy potrzebować dostępu do narzędzi, które zbierają informacje o Twojej stronie – Google Analytics i Google Search Console.
2. Analiza konkurencji
Poprosimy Cię o wytypowanie kilku najważniejszych konkurentów. Pozostałych dobierzemy sami.
3. Dobranie fraz kluczowych
Dopasujemy odpowiednie dla Twojej strony frazy kluczowe, dodamy je do programu monitorującego ich codzienne pozycje w wyszukiwarce.
4. Przygotowanie dokumentu
Stworzymy kompleksowy audyt, który potrwa około miesiąca, dzieląc ten proces na dwa etapy.
Sytuacja strony i analiza konkurencji:
Pierwszym etapem audytu strony internetowej jest analiza SEO obecnej sytuacji witryny. Najważniejszymi narzędzia-mi dającymi wgląd w statystyki serwisu są Google Analytics i Google Search Console. Za pomocą Google Anlytics analizujemy ruch na stronie i zaangażowanie użytkowników, natomiast z Search Console uzyskujemy informacje na temat stanu jej indeksowania. W Senuto typujemy największych konkurentów rywalizujących ze stroną o widoczność na najważniejsze słowa kluczowe.
Dobór fraz kluczowych
Analiza struktury witryny
W celu zbadania struktury witryny i jej nawigacji korzystamy z zaawansowanych crawlerów stron internetowych, zbierających szczegółowe dane o wszystkich istotnych parametrach. Opieramy się między innymi na danych z najpopularniejszego crawlera SEO – Screaming Froga.
Narzędzia Google
Sprawdzamy, czy strona spełnia standardy określone przez Google, korzystając z zalecanych przez nie narzędzi. Wydajność i szybkość witryny mierzymy w PageSpeed Insights, za pomocą testu optymalizacji mobilnej weryfikujemy, czy strona jest dostosowana do wyświetlania na smartfonach i tabletach. Używamy narzędzia Structured Data Testing Tool, aby zbadać poprawność wdrożenia danych strukturalnych, które odpowiadają za wygląd strony w wynikach wyszukiwania.
Analiza profilu linków
Przeprowadzamy analizę off-page SEO i sprawdzamy jakość domen linkujących do strony za pomocą Majestica i Ahrefsa – najpopularniejszych narzędzi do oceny linków przychodzących.
Nie musisz wierzyć nam na słowo. Sprawdź, w jaki sposób na co dzień podnosimy
efektywność działań reklamowych naszych Klientów.